Preskočiť na hlavný obsah

Ilustrované vydania kníh Star Wars

Zdravím všetky netopiere, ktoré sem dnes doleteli. Mám tu pre vás spojenú recenzia, a to až na tri knihy. Rozhodla som sa tak, pretože patria do jednej ilustrovanej série kníh, a áno sú to knihy Star Wars. Ako inak. Knihy mi venovalo vydavateľstvo ALBATROSMEDIA. Ďakujem.

Knihy samozrejme vznikli podľa filmov a tieto ilustrované verzie naozaj veľmi veľmi chválim. Ilustrácie sú veľmi pekné, na prvý pohľad sa mi zdalo, že sú to zábery z filmov. Samozrejme bolo to predtým ako som zistila, že sa jedná o ilustrované vydanie (to sa iba bránim aby ste si nemysleli, že som totálne vymletá). Možno čitateľov zamrzí to, že knihy sú naozaj tenké. Ale tie obrázky stoja naozaj za to. Vždy si rada pri tieto knihy sadnem a listujem v nich len tak bez čítania. Čo sa týka obsahu kníh, skôr by som ich odporučila deťom ale pokiaľ ste fanúšikom určite odporúčam všetkými desiatimi. Knihy nestoja veľa, takisto nezaberú veľa miesta a do vašej SW zbierky jednoducho tieto knihy patria. Navyše, ten najdôležitejší základ v každej knihe je.
Teraz niečo menej milé, povedala by som, že pre každého čitateľa až nepríjemné. Pri knihe Nová nádej som zistila počas čítania (nedalo sa si to nevšimnúť), že v knihe chýba strana. Neviem či je práve táto jedna chybná alebo je to chyba tlače pri viacerých kusoch. Ale ak poznáte príbeh nie je to také zlo ako keby čítate dáku hrubú knihu s príbehom a chýba tam pointa. Pre istotu si však knihu pred kúpou prelistujte. Človek nikdy nevie. Celkovo hodnotím všetky knihy kladne. Ako fanúšik je to jednoznačne plný počet, keby som však dáky nezaujatý človek je to niekde pri zlatom strede. Keďže viem, že mám tu kopec čitateľov, ktorých SW téma nezaujíma, filmy nevideli atď. knihu hodnotím mojimi nezaujatými antistarwarsovskými očami. 

Keďže knihy sú tu až tri dnes vynechám klasické informácie o knihe a zahrniem takto do textu to najdôležitejšie. Bežná cena v kamenných obchodoch je 7,99 €. Pokiaľ by ste o knihy mali záujem, môžete objednať tu.
Knihy vyšli v novembri 2015, takže nejedná sa o až tak staré kúsky. A samozrejme poteší i pevná väzba kníh a takpovediac menší formát, takže knihy si občas beriem so sebou do kabelky alebo ruksaku, keď niekam ideme. V prípade, že by nastala neskutočná nuda.

No a ešte menšie info na záver. V obchodných sieťach BILLA som objavila knižné vydanie siedmeho dielu z tejto série. Na stránkach albatrosmedia som ich síce nenašla ale cena je rovnaká. Ilustrácie sú veľmi podobné, takže je dosť možné, že kniha patrí do série týchto ilustrovaných vydaní.

Hodnotenie:

Komentáre

  1. Znám pár Star Wars maniaků a ty by knihy mohli zajímat. Ještě moje kamarádka se celkem zajímá o Star Wars čili bych pro ní mohla mít toto jako dárek k Vánocům.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anonymný28.4.16

    Pekne napísané a kniha vypadá super.

    Max

    OdpovedaťOdstrániť
  3. loosk so cool!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/01/irresistible-me-extensions-review.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥

Obľúbené príspevky z tohto blogu

I am Pusheen the Cat *miu* *miu* (^._.^)ノ

Tak na tento článok, moje milé netopiere, som sa tešila ako kura na sopeľ (teší sa kura na sopeľ?). Najskôr som tento článok zamýšľala napísať iba ako recenziu ale rozhodla som sa pre "duchaplný" článok o mašiške Pusheen spojený s recenziou na knihu Som mačička Pusheen . Aby teda neznalí boli zasvätení začnem s históriou Pusheen. Pusheen je bucľatá strakatá mačička, ktorá žije v Connecticute s rodičmi autorky knihy Claire. Pusheen adoptovali z útulku, keď bola ešte mačiatko. Meno dostala podľa írskeho slova pre mača: puisín.  Pusheen rada papká, spí, oblizuje sa a tvári sa roztomilo. Ak ťa mačička Pusheen zaujala, viac obrázkov nájdeš na webe: www.pusheen.com Keď už spomínam teda i autorku knihy, ktorú si o chvíľu predstavíme, napíšem aj niečo o nej samozrejme. Veď práve ona stojí za vznikom týchto kawaii mačacích obrázkov. Priznám sa, že ja som si dokonca myslela, že mačička Pusheen sa zrodila v Japonsku podobne ako Hello Kitty či Rilakkuma. Claire Belton  je umelkyň

Plants vs. zombies - The Game

Netopierkovia, ako som už spomínala v plánovaných recenziách , dostane sa mi do rúk komiks Plants vs. zombies, ktorý samozrejme budem recenzovať. Každý túto hru nepozná preto pri tejto príležitosti som sa rozhodla, že by som vám ju chcela tak trošku predstaviť aby ste vedeli o čo tak zbežne ide. Tower defense hra Plants vs. Zombies vznikla v roku 2009 a bola vyvinutá a pôvodne i publikovaná spoločnosťou PopCap Games . V hre bránite dom pomocou rôznych druhov rastlín, aby sa zabránilo armáde zombie vstupu do domu a aby nezjedli váš mozog . Hra získala pozitívnu odozvu od kritikov, a bola nominovaná niekoľkokrát na Interactive Achievement Awards . Pokračovanie hry Plants vs Zombies 2: It's About Time , vyšlo 15. augusta 2013 pre iOS . Poďme teda na samotný gameplay ... V Plants vs. Zombies ako som už spomínala, umiestňujete rôzne druhy rastlín a húb, z ktorých každý má svoje vlastné jedinečné útočné alebo obranné schopnosti, okolo domu, aby zastavi

Plants vs. Zombies - Timepocalypse

Tak! Konečne som sa dočkala! Je tu druhé pokračovanie komiksu Plants vs. Zombies. Tí čo nevedia, že tieto komiksy vznikli na základe hier môžete tak svoje zlyhanie napraviť v tomto článku . Pokiaľ hru poznáte ale nevedeli ste o komiksoch recenziu na prvý diel a čo to o autoroch komiksu nájdete tu . Veľké vďaka za komiks patrí vydavateľstvu ALBATROSMEDIA .   Anotácia (v českom jazyku): Další komiks s bláznivým dobrodružstvím plným rostlinek a zombií! Geniální vynálezce a prvotřídní strážce sousedství, ubrebtaný cvok Dave, pomůže své neteři Patrice a mladému dobrodruhovi Natovi odrazit další nápor zombií pod vedením děsivého Zombosse. Trojice hrdinů s vydatnou pomocí armády rostlinek se tentokrát podívá do minulosti i budoucnosti, protože zombie se nevyhýbají ani cestování časem. „Kupte si tudle kníšku ke čtení. Kníška je dobrá, abijste se dívali na stránki, trávili čas čtením a nesledovali, co se za váma děje. Co je za váma, nechce vaše mozky.